torsdag den 30. juni 2011

Finito....

Jeg får ikke lavet ret meget håndarbejde for tiden. Maj og juni er gået med sygebesøg, dødsfald, oprydning og begravelser.
Først min dejlige svigermor på 92, og i morgen skal vi begrave hendes storesøster, der fyldte 100 år i sidste uge.
Nu er de væk, generationen før os, og vi er de gamle. Men det er jo livets gang, og de havde begge et langt og lykkeligt liv med glæder og sorger, som hører sig til.

Men, den lille vest her til en lille Gabi er blevet klar til i morgen, hvor vi mødes til familie-træf.
Garnet var helt vildt billigt, knapperne tre gange så dyre. Men de er søde.
Mønstret fandt jeg på en Blog, har bare lavet vesten større.
God weekend til alle.

2 kommentarer:

  1. Så trist å høre at du har mistet to av dine kjære. Håper det går bra med deg.

    Veldig fin vest du har strikket, og søte bjørneknapper på den. Den lille som får den blir nok glad :)

    SvarSlet
  2. Tak Hilde, det går godt.
    De fik lov at leve et langt liv begge to, men så sent som her i aften savnede jeg min svigermor meget, det var så dejligt at ringe hende op, og få en lang snak.
    Vi bor 225 km fra, hvor hun boede, så vi havde meget kontakt via telefonen.
    Jeg tænker meget på, at vi ikke har flere af generationen før os, men.... sådan er det.
    Ha det godt, kærligst Britta

    SvarSlet