mandag den 28. marts 2011

Endnu en weekend er forbi, og vi har fået sommertiden tilbage.
Kl 20 i aften var det helt lyst, uh man får lyst til haven, men det er koldt endnu.
Inde i drivhuset kan man godt sidde og "lege" forår.
Jeg har lige været inde på Linneas blog, der så jeg nogle lækre kardemomme boller.
Og - kom i tanker om, at sidst min søn og svigerdatter kom hjem fra ferie, havde de masser af krydderier med til mig.
Bl.a.hele kardemomme kerner,kapsler, eller hvad de kaldes.
Så i morgen tidlig vil jeg bage kardemommeboller. Uhm


Kardemomme kapslerne - og kardemommeboller.

2 kommentarer:

  1. I morges var her 5 grader udenfor, så man kan ikke sige, det er sommer endnu. Men Solen skinner, og Manden arbejder lidt i haven med brænde og et par træer, som skal trimmes. Selv må jeg blive inde, indtil jorden er varmere. Drivhuset indskrænkede vi sidste år, så der nu kun står 3 tomatplanter og 3 agurkeplanter. Til gengæld har vi fået os et "Glashus" med et lille bord og 2 stole, som vi kan bruge allerede nu.
    Uhm...kardemommeboller lyder dejligt :-)

    SvarSlet
  2. Lyder hyggeligt;-)¨
    Jeg har også engang fået hel kardomemme af min svigermor - det føles meget luksuriøst at arbejde med;-)
    Velbekomme.

    SvarSlet